လုပ္ငန္းတစ္ခုရဲ႕ပိုင္ရွင္ သို႔မဟုတ္ ဦးေဆာင္သူတစ္ေယာက္ဆိုရင္ ကိုယ့္လုပ္ငန္း၊ကိုယ္အဖဲြ႔အစည္းမွာပါဝင္တဲ့ သူအားလံုး တက္ၾကြစြာနဲ႔ အလုပ္လုပ္ ကိုင္ႏိုင္ရန္ လွဳံေဆာ္တိုက္တြန္းမႈျပဳလုပ္ဖို႔ လိုအပ္ပါတယ္။ဒီအခ်က္ဟာ လက္ရွိ ေအာင္ျမင္ေနတဲ့ ဦးေဆာင္သူတိုင္းျပဳလုပ္ေနတဲ့အခ်က္တစ္ခ်က္ လည္းျဖစ္ ပါတယ္။ ဒါဟာဘာကိုရည္ရြယ္သလဲဆိုရင္ေတာ့ ရည္မွန္းခ်က္ပန္းတိုင္အသစ္ေတြကိုတည္ေဆာက္ျခင္း၊ အေရးေပၚအစည္းအေဝး လုပ္ရျခင္းမ်ိဳးေတြ ကိုေရွာင္ၾကဥ္ႏိုင္ျခင္း၊ လုုပ္ပိုင္ခြင့္ေတြ လဲႊအပ္ႏိုင္ျခင္းစတဲ့အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈေတြကို ရရွိေစမွာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ ဦးေဆာင္သူအမ်ားစုဟာ ဒီ (၄) ခ်က္ကို အသံုးျပဳျပီး လက္ေအာက္ဝန္ထမ္းေတြကို အလုပ္လုပ္ခ်င္စိတ္ ပိုမိုျဖစ္လာေအာင္တိုက္တြန္းႏိႈးေဆာ္ေလ့ရွိပါတယ္။
(၁) ကိုယ္အဖဲြ႕အစည္းထဲမွာ ရွိေနတဲ့သူေတြရဲ႕ စိတ္ခံစားခ်က္ကို ပြင့္ပြင့္လင္းလင္းေျပာေစပါတယ္။ ဒီအခ်က္ကို သိပၸံနည္း ပညာေတြအရေတာ့ မလိုအပ္ဘူးလို႔ ဆိုၾကေပမဲ့ တကယ္တမ္းေတာ့ လူမႈဆက္ဆံေရးနယ္ပယ္မွာ လိုအပ္တဲ့အခ်က္တစ္ ခ်က္ပဲ ျဖစ္ပါတယ္။ စိတ္သေဘာထားခ်င္းမတိုက္ဆိုင္တဲ့အခါမ်ိဳးေတြမွာ အဆင္မေျပမႈေတြရွိတတ္တာေၾကာင့္ ပြင့္လင္းစြာ ေျပာဆိုဆက္ဆံျပီး ညိွႏိုင္းမႈျပဳလုပ္မယ္ဆိုရင္ အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈေကာင္းတဲ့ဆံုးျဖတ္ခ်က္တစ္ခုကို ရရွိ္မွာပဲျဖစ္ပါတယ္။ ကိုယ္လုပ္တဲ့အရာတိုင္းကို ေကာင္းတဲ့စိတ္နဲ႔ျပဳလုပ္မယ္ဆိုရင္ ကိုယ္အနီးအနားကသူဆီကိုလည္း အဲ့ဒီစိတ္က ကူးစက္မႈ ျဖစ္ေပၚေစပါတယ္။
(၂) အခ်ိဳ႕ေသာ ဦးေဆာင္သူေတြဟာ လုပ္ငန္းခြင္မွာတစ္ဦးတစ္ေယာက္ခ်င္းကို ေျပာဆိုဖို႔ အခ်ိန္မေပးႏိုင္ေပမဲ့ ဦးေဆာင္ ေကာင္းသူေတြကေတာ့ လုပ္ေဆာင္ေလ့ ရွိပါတယ္။ ခ်ီးမြန္းေျပာဆိုတဲ့အခါမွာ လူအမ်ားေရွွ႕မွာ ေျပာဆိုတာ ပိုမိုအက်ိဳးရွိေပ မဲ့ လိုအပ္မႈရွိလို႔ေျပာဆိုတဲ့အခါမ်ိဳးေတြမွာဆိုရင္ေတာ့ ဝန္ထမ္းတစ္ဦးတည္းကိုေခၚယူျပီး ေျပာဆုိတာ ပိုမို အက်ိဳးရွိမွာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။သူရဲ႕အားနည္းမႈကို အမ်ားေရွ႕မွာ ထုတ္ေဖာ္ေျပာဆိုျခင္းမရွိတာေၾကာင့္ ကိုယ္ကို ေက်းဇူးတင္ေနမွာျဖစ္ျပီး အရင္ကထက္ လုပ္ေဆာင္မႈပိုမိုေကာင္းမြန္လာဖုိ႔အတြက္ သူအေနနဲ႔ ျပင္ဆင္မႈျပဳလုပ္ေတာ့မွာပဲ ျဖစ္ပါတယ္။
(၃) ကိုယ္ရဲ႕စိတ္အားထက္သန္မႈကို အဖဲြ႕အစည္းထဲမွာပါဝင္တဲ့သူေတြကို ေဝမွ်ပါ။ဦးေဆာင္သူတစ္ေယာက္ျဖစ္ျပီ ဆိုရင္ လက္ရွိအေျခအေနထက္ ပိုမိုေကာင္း မြန္ဖို႔ ၾကိဳးစားေနတာေၾကာင့္ ကိုယ္တစ္ဦးတစ္ေယာက္တည္းၾကိဳးစားေနတာထက္ ကိုယ္အဖဲြ႕အစည္းထဲမွာရွိတဲ့သူ အားလံုးၾကိဳးစား မႈျပဳလုပ္ေစတာက ေအာင္ျမင္ဖို႔ပိုမိုနီးစပ္မႈရွိတယ္ဆိုတာကို နားလည္ထား တာေၾကာင့္ အေကာင္းဆံုးနည္းလမ္းေတြကို လမ္းညႊန္ေပးေလ့ရွိပါတယ္။ဒီအခ်က္ဟာ အရည္အေသြးျပည့္ဝတဲ့ ဝန္ထမ္း ေတြကို ကိုယ္တိုင္ျပဳစုပ်ိဳးေထာင္သလိုျဖစ္တာေၾကာင့္ ဦးေဆာင္ေကာင္းသူေတြ လုပ္ေလ့ရွိတဲ့အခ်က္တစ္ခ်က္လည္း ျဖစ္ ပါတယ္။
(၄) သင္ယူမႈေလ့လာလိုက္စားႏိုင္ေအာင္ကူညီပါ။ ဦးေဆာင္ေကာင္းသူေတြဟာ
သူတို႔ရဲ႕အသိပညာ၊ အေတြ႕အၾကံဳေတြ ကို ရွင္းျပေျပာဆိုေလ့ရွိျပီး
သူတို႔ရဲ႕ေမးခြန္းေတြ ကိုလည္း နားလည္တဲ့အထိရွင္းျပေလ့ရွိပါတယ္။
လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ဆိုတာ ထက္ မိသားစုစိတ္ထားမ်ိဳးရရွိေအာင္
လုပ္ေဆာင္ျခင္းမ်ိဳးနဲ႔ ကိုယ္ရဲ႕လုပ္ငန္းတိုးတက္ဖို႔ ဦးေဆာင္ေကာင္းသူေတြဟာ
လုပ္ ေဆာင္ေလ့ရွိၾကပါတယ္။ လုပ္ငန္းခြင္ထဲမွာ အဆင္ေျပေနျပီး
ေက်နပ္ေပ်ာ္ရႊင္ေနတဲ့ ဝန္ထမ္းတစ္ေယာက္ဟာ အျခားလုပ္ ငန္းခြင္ကို
ေျပာင္းေရြ႕ဖို႔ထက္ လက္ရွိလုပ္ငန္းခြင္ကိုပဲ ပိုမိုတုိးတက္မႈရွိေအာင္
လုပ္ေဆာင္မယ္ဆိုတာကို နားလည္းထား တာေၾကာင့္ ဒီအခ်က္ကိုလည္း
ဦးေဆာင္ေကာင္းသူေတြ ျပဳလုပ္ေလ့ရွိၾကပါတယ္။